pátek 13. září 2013

Philadelphia Eagles 33:27 Washington Redskins, 9.9.2013 (NFL, 1.kolo)

Tak tenhle zápas sem si pustil hlavně abych viděl Vicka v akci. Plus jsem samozřejmě chtěl vidět RG III. Co mě ale nejvíc překvapilo byla hra Eagles jako celku, a pak především LeSeana McCoye. Tenhle RB si tímhle zápasem získal moje "runningbackský" srdce, který doposud celý syslil Adrian Peterson. To co předváděl bylo přesně to co mám rád. Neuvěřitelný pohyby, manévry, rychlost, byl nezastavitelnej a ve dvojci s Vickem něco krásnýho sledovat. 203 yardů Vick, 180 McCoy, o poločase 26 bodů a bylo vymalováno. Proč Redskins do půlky třetí čtvrtky hráli takovou tragédii nevim, ale jasný je to že RG III si moje srdce nezískal a tak sice přibil tým co mám rád (Philadelphie - těm se musí fandit už jen kvůli Bradley Cooperovi a De Nirovi) a jeden tým, kterej se přidal k Nový Anglii. Jinak ale hezkej zápas, za týden se na McCoye kouknu znova.

Žádné komentáře:

Okomentovat