čtvrtek 26. září 2013

Indianapolis Colts 27:7 San Francisco 49ers, 22.9.2013 (NFL, 3.kolo)

Díky nejvíc nudnejm přenáškám jaký vám vůbec škola může poskytnout, mám možnost koukat na zápasy ve škole. Koukl jsem se na třetí zápas Colts, ikdyž Lucka nemám rád. Hlavně mě zajímalo jak se proberou 49ers z výprasku, kterej jim uštědřili Seahawks. A na úplný probrání to nebude stačit. Kapelník sice občas našel Boldina ale to bylo tak všechno. A jak byla obrana Colts dobrý, tak obrana 49ers byla špatná. Luck hrál takovej průměr, to se ale nedá říct o Bradshawovi kterej na 19 běhů naběhal 95 yardů a Reggie Waynovi chycenejch 58 yardů. Colts si často došli jen pro kop, ale i to stačilo, oni totiž ty dva kopy jsou jak TD. Ale o to ve finále ani nejde, 49ers neudělali za poslední tři čtvrtiny ani bod, což je žalostný. Zvlášť, když si vzpomenu jak porazili moje kluky ze zálivu. Jsem zvědavej kdy se zvednou. Trochu mi Kapelník připomína RG III, kterej se zatim taky víc trápí než hraje.

Žádné komentáře:

Okomentovat