neděle 1. září 2013

Liverpool FC 1:0 Manchester United FC, 1.9.2013 (Fotbal, Premier League, 3.kolo)

Tak dneska největší zápas sezóny a jediný co mi to pokazilo bylo to, že jsem koukal prvně doma na Liverpool a net prostestoval, sopcast protestoval, a tak jsem Sturridgovo gól propásl. Zbytek jsem až na takových pět kousavejch minut viděl a musím říct, že jsem hodně spokojenej. Na rozdíl od Aston Villy nás MU nedokázal dostat pod velkej tlak. Hráli jsme dobře, dobře z obrany, ikdyž chyběl do teď dobře hrající Touré, tak Škrtěl zastoupil. Zbytek mančaftu skvělý. Bojovnej duch, všichni makaj, nesóluje se, je to krásný. Tři zápasy, devět bodů. Co víc si přát? Jen ať to vydrží. Tenhle rok tu čtyřku uděláme..musíme..kdy jindy taky žejo. K tomu přišel Sakho, Moses. To půjde. Tenhle rok musí. Teď repre pauza a pak na to vlítneme zase!

Žádné komentáře:

Okomentovat