čtvrtek 10. října 2013

New York Rangers 2:9 San Jose Sharks, 8.10.2013 (NHL, 3.zápas)

Tak před sezónou, když mi přehodili Detroit do východní konference. Tak se ze San Jose stal můj jasnej tým západu (do tý doby vždycky druhý po Detroitu). Detroit naopak vytlačil New York, z jasnýho favorita východu. Na tenhle zápas jsem se dlouho těšil, protože Detroit jsou jasný number one, ale o number two se teď dělí právě žraloci s jezdcema. Když jsem tenhle zápas viděl. Už jsem věděl výsledek i to jak hrál Tomáš. Zápas sem si ale pustil celej, protože to jak Tomáš hrál, po celou dobu, nehledě těch gólu, celejch 11 minut byl nebezpečnej, rozdával hity a byl hodně platnym hráčem. Ten večer se mu asi splnil sen a možná i takovej jakej nikdy neměl. Něco neuvěřitelnýho a po dlouhý době něco, na co může bejt člověk v ČR hrdej. To co si dovolil při čtvrtý brance nemá obdoby v takovymhle věku, při třetím zápase v NHL. Doufám, že mu to vydrží a udrží se v NHL, protože je to moc sympatickej člověk a určitě si to zaslouží.

Žádné komentáře:

Okomentovat